4 Nisan 2012 Çarşamba

Araba'da Nargile İçen Adam! Üsküdar - Salacak

Açıköğretim sınavları, iş güç, özel hayat derken unuttum gitti haftaiçi dışarı çıkıp kafa dinlemeyi.. Yaklaşık 140 tane soru çözdükten sonra yavaş yavaş beynim sulanmaya başlamıştı. Sabahın 7'sinde kalk, 1,5 saat otobüslerde sürün, akşama kadar iş iş iş derken akşama test çözme kapasitesi haliyle düşüyo.. IQ'm AYNŞTAN'a [ :) ] yakın olmasada beynimin aktif olan her hücresini kullandığım gerçeğini de göz ardı edemem :) Aklım bana oyun oynuyordu artık yazıları bulanık görüyordum resmen.. "Zırrrrrrrrr" telefonum çaldı.. Silkindim önce... "Bahadır Turkcell Arıyor.." yazıyordu. Açıyım mı ? Açmıyım mı ? Ders çalışmak ve geleceğim mi ? En yakın arkadaşım mı ? Belki önemli birşeydir açmamazlık olmaz.. Aç Serhat aç ayıptır!..

- Efendim ?
- Kardeşim naber napıyosun?
- İyi kardeşim test çözmeye çalışıyorum sen napıyosun ?
- Napıyım bende kafam bozuk biraz.. Ayıldım hatundan...
- Hadi yaa üzülüyim mi seviniyim mi bilemedim.. Kader...
- Kader kim kanka ? Ayarlasana :)
- Zuhahahaha
- Kanka şaka maka kafam bozuk bi sahil havası alalım mı ?
- İyi peki gel hadi bekliyorum..

Bahadır Düldül'üyle geldi. Önce nereye gidelim napalım diye beyin fırtanası yaptık.. Yeni ameliyat olmuş ve yeni nikah yapmış bi abimizi (Bilal) ziyaret edelim dedik önce ama işlerinden dolayı görüşme fırsatımız olmadı. Üsküdar - Salacak'ta salına salına gidip arabamızı park edecek yer ararken bir yandan sahilin sessizliği kulaklarımı çınlatıyordu! Arabamızı park ettik.. Büfeden plastik bardaktan çaylarımızı aldık ve manzara karşı bir serüvene doğru çıktık yola.. Havada ılık bir rüzgar, sahile vuran dalga sesleri elimi uzattığımda kız kulesini avucumun içine alacaktım sanki.. Sahil beni o kadar dinginleştirmişti ki Fetih 1453 geldi aklıma sanki gözümün önünde oynuyordu film.. Uzun uzun konuştuk.. Konuştuk.. Konuştuk..


Eve dönerken bir çok insan profiliyle karşılaştım. İlk geldiğimiz eski model beyaz mercedesinin için Ferdi Tayfur dinleyip su gibi alkol tüketen 1970 saç modelli abi dönüşte radyo fenomen dinleyip kopuyordu.. İlginç.. Dertli misin? Değil misin? Karar ver be Abi!

Arabamıza doğru yaklaşırken Pejo 306cc sanırım üstü açık bir araba dikkatimi çekti.. Bu pahalı oluşundan yada üstü açık olmasından kaynaklanmıyordu. Arabadan öyle bir duman çıkıyordu sanki yanıyo gibi.. Kaldırıma çıktı anammm bir de ne göreyim arabanın içinde nargile içiyorlar sırayla :) "Ulan nerden buldun közü, nerden aklına geldi nargileyi arabaya almak.. Keyfe bak bee!"

İşte yurdum insanı.. İşte yaratıcı fikir.. Budur dedim! Olay budur abi!

0 yorum:

Yorum Gönder

DJ Serhat Serdaroğlu - Dügün DJ

Düğün Dj Düğün Orkestrası Düğün Müzik Organizasyon ve Ses Işık Sistemleri Hizmetleri 2014 Kampanyaları için hemen arayın Booking & Management: (+90) 531 221 8931 - (+90) 539 366 13 37 veya serdarogluserhat@gmail.com adresine mail atınız.

Tek kişilik orkestra Düğün DJ hemen http://dugundjhizmetiorganizasyon.blogspot.com/ adresine tıklayın!
 
;