3 Nisan 2012 Salı

Çiçeğin Suyu Portakallı =)

Ne kadar sosyal bi adam olsamda babam blogumu görse eminim şöyle derdi! " Aferin oğlum aferim sen ders çalışma vatana millete hayırlı bir evlat olma git sinemalarda tiyatolar da gez! Tiyatro seni kurtaracak ne de olsa!" Ama Baba! Öhöö öhöö! Haklısın Baba... Şirketimizle yaptığımız bu motivasyon aktivitesi, iyi oldu aslında biraz strese girsem de keyif aldım. Oyunun adı " Portakal Çiçeği Suyu " oyun tiyatro fora oyuncuları tarafından oynanmakta. Barış Manço Kültür Merkezi'nde oynanıyor. Merkezi bir yer olduğu için aracımızı park edecek yer bulamaz diye toplu taşıma araçlarını kullanmaya karar verdik. Tiyatroya gideceğim Aşkım şey kem kümmm :$ Höyyyytttt ! Git kızlara bak orda ! gibi bi durumun yaşanmaması için tabi ki de kız arkadaşımı da çağırdım. Kambersiz düğün olmaz. Aşkımla biz et ve tırnak gibiyizdir! ( Aşkım eminim burda gülücüklere boğulmuşsundur ve ağzın kulaklarını da aşıp kafa tasına kadar ıykkk tamam sustum .d ) Her neyse ne diyordum.. Heh tamam.. Oyun başladı...

+18
 Oyun normal seyir halinde devam ederken sık sık kız arkadaşımın gözünü kapatmak zorunda kaldım. Tabi o da benim :D Şirketimizin medar-i iftiharı Serhan Bey ' de eşi ile gelmişti. +18 sahnelerde bana bakıp kıs kıs gülmesinin altından bir şey çıkartmadım elbette.. Serhan Bey 1979 doğumlu. Aslen Ankaralı olup :P Şaka şaka... Uzun zamandır tiyatroya gitmiyordum. İyi oldu. Fakat bazı özeleştirilerimde olacaktır. Tiyatro eleştirmeni değilim ama bi izleyici olarak bunu söylemem gerek diye de düşündüm. Oyun içerisinde belirli bir hikaye var tiyatronun asıl amacı izleyiciyi içine alıp oynayan oyuncunun kendisiymiş gibi etkileme biçimidir. Oyun biraz sürükleyici değil. Ortada bir aldatma durumu bir mum söndü olayı var. Fakat işin içerisinde biraz daha espri serpiştirilebilirdi.Aslında çok malzeme vardı. Ben olsam biraz daha komediye dökerdim diye de alıkoyamıyorum kendimi. Tabi ki de saygımız sonsuz bu işin eğitimi alan kişiler profesyonel insanlar tarafından oynanan bir oyun. Yine de teşekkür ederim. Bizim için alışılmışın dışında değişik bir aktivite oldu. Teşekkürler Tiyatro Fora. Emeğinize Elinize Kolunuza Sağlık...




Saygılarımla....

0 yorum:

Yorum Gönder

DJ Serhat Serdaroğlu - Dügün DJ

Düğün Dj Düğün Orkestrası Düğün Müzik Organizasyon ve Ses Işık Sistemleri Hizmetleri 2014 Kampanyaları için hemen arayın Booking & Management: (+90) 531 221 8931 - (+90) 539 366 13 37 veya serdarogluserhat@gmail.com adresine mail atınız.

Tek kişilik orkestra Düğün DJ hemen http://dugundjhizmetiorganizasyon.blogspot.com/ adresine tıklayın!
 
;