2 Nisan 2012 Pazartesi

Bowling Mi ? O Ne ? :)

Ümraniye Carrefour'da etkinlik olarak sadece sinemaya gidebileceğimi zannederdim. Crocus Park diye bir yer var ama küçük çocukların balon havuzunda zıpzıp zıpladığı muzurluk yaptığı, Jeton satın alarak yarış arabaları vs oynadıklarını sanırdım. "Ön yargıyı parçalamak atomu parçalamaktan daha zordur" demiş düşünür.. Ben de sanırım ön yargılı davrandım =/

Fırsat bu fırsattan bowling fırsatı satın aldık ve ilk bowling deneyimim burada geçti. Tabi hayatımızda internet diye bir siber alem var. Arkadaşlarıma ve kız arkadaşlarıma rezil olmamak için gideceğimizi kararlaştırdıktan sonra atış stilleri, top nasıl tutulur, nasıl vurulur gibi şeyleri öğrenmem gerekiyordu. Ayıp değil diye avuttum kendimi.. Aşşağıdaki video gibi olur muyum acaba dedim :D Reziiiiiiiiiiilllllllllllll olurdum valla !!!

4 Arkadaş kupon kodlarımızı teyit ettikten sonra aldık ayakkabılarımızı herkes bomba gibi hazırlanmış. 1 atış 2 atış veeeee beklenen an geldi!!! Sıra bende :S

Güm Güm!!
Güm Güm Güm!!
Kalp atışlarımın sesi kulaklarıma kadar geliyordu! Ben bile korktum! Toplar gelmeye başladı. Şansa bak! Pembe top denk geldi Hey Allahım! Bende Şans olsa "anamdan kız doğardım!" dedim. Topu yavaşça elime aldım bi topa baktım bi o vuraağım şeyin adı gelmiyor şu anda aklıma (Sanırım lobut)  bi ona baktım :D Haydiii Bismillahhhh! diyip fırlattım topu  atış stillerinden öğrenmişim ama pratikte eksik var. kapattım gözlerimi şangırrr şungurr sesler geldi dedim ahanda kırdık sağı solu. Anammmm bi baktım 1 tane lobut hariç hepsini devirmişim. Beşiktaş - Fenerbahçe maçında Q7 orta sahadan mükemmel bir gol atsa anca bu kadar sevinirdim heralde :)


0 yorum:

Yorum Gönder

DJ Serhat Serdaroğlu - Dügün DJ

Düğün Dj Düğün Orkestrası Düğün Müzik Organizasyon ve Ses Işık Sistemleri Hizmetleri 2014 Kampanyaları için hemen arayın Booking & Management: (+90) 531 221 8931 - (+90) 539 366 13 37 veya serdarogluserhat@gmail.com adresine mail atınız.

Tek kişilik orkestra Düğün DJ hemen http://dugundjhizmetiorganizasyon.blogspot.com/ adresine tıklayın!
 
;